HOLDTRÆNING

For dig der elsker fællesskabstræning!

Medlemskabet Fitness + Holdtræning og Fri Holdtræning, giver adgang til ALLE vores hold i M3. Antal pladser varierer fra hold til hold – det vil være synligt på fremmødeskærmen i centeret. 

Holdplanen kan varierer ift. instruktører og ferieperioder.
Mød op 10 min. før holdstart. Husk at fremmøde dig i Dyrup Fitness. 

Står du på venteliste, er det din opgave at holde øje med om du kommer med på holdet. Får du ikke en plads, er du velkomme til at træne på maskinerne.
HUSK af afmelde dig ventelisten, hvis du ikke kan deltage alligevel. Hvis du får en plads, ender du med en bøde, da du så ikke har fremmødt dig.

Ved udeblivelse fra tilmeldte hold, er bøden på 25 kr. 
Du kan afmelde dig hold, 1 time før holdstart. 

Book hold og se den aktuelle holdplan her under. Aktiv 3  uger frem. 

 

Dyrk Fællesskabet i Dyrup Fitness

Tabata er en effektiv variation af intervaltræning. Der mixet mellem styrketræning og konditionstræning. Én runde tabata-træning tager kun 4 minutter. Du arbejder i 20 sekunder for fuld skrue, hvorefter du holder 10 sekunders pause. Alle kan være med. 

Varighed: 20/30 min. fuld power!

 

Deltag i en energifyldt time, med et mix af forskellige stilarter.
Fuld fokus på sved, kondition, glæde og god energi.
Alle kan være med!

Varighed: 50 min.

Træningsformen, der forener krop, sind og sjæl. Yoga øger dit overskud, giver bedre kropsbevidsthed og forebygger, lindrer samt frigør spændinger i kroppen. Yoga er for alle.
Vi har seniorhold om formiddagen.

Varighed:
Tirsdag aften: 80 min.
Onsdag aften: 60 min. 

Vi søger instruktør! PT ingen TRX på holdplanen.

Styrke, balance og koordination ved brug af egen kropsvægt og tyngdekraft. TRX står for, Total Body Resistance Exercise. TRX gør det muligt lynhurtigt at variere og udfordre sig selv, da øvelserne kan justeres blot ved at træde frem eller tilbage. TRX er for dig, som elsker en udfordring, samt sjov og effektiv træning.

Varighed: 50 min.

Det er ikke bare en almindelig forbrændingstime. Musik og dansestil passer med vores tidslinje. Vi danser rock’n roll, twister, laver discotrin, moderne funk og showdance moves. Der er noget for alle og det er svært ikke at skråle med på sangene, der brager ud af højttalerne! 

Varighed: 50 min.

Få pulsen op med denne populære træningsform. Træningen foregår på individuelle trampoliner. Det er intensiv træning med puls og rytme. Du er garanteret sved på panden, forbrændte kalorier og et kæmpe smil på læben.

Varighed: 50 min.

Bike starter op i uge 32.

Der cykles i fællesskab, men på individuelle niveauer og med egne mål. Alle kan deltage. Cykelsko kan lånes – alm. indendørssko kan også bruges.

Varighed: 50 min.

Høj Intens Interval Træning! Med HIIT træner vi ildtoptag, hjertekarfunktion og muskelstyrke. Yderligere skruer vi helt op for kalorie-forbrændingen.
Perfekt cardio træning til hele kroppen!

Varighed: 30 min.

Old school træning for de tre store muskelgrupper; baller, lår og mave!
Fokus på teknik, opstramning og korrekt udførelse. Muskelsyrer og hårdt arbejde giver gode resultater. Alle kan være med! Øvelserne kan justeres efter dit niveau.

Varighed: 50 min.

Fokus på mave og ryg øvelser. En sjov time, som er nem at gå til og hvor alle kan være med, da vi tager udgangspunkt i den enkeltes niveau.

Varighed: 60 min.

En time med variation og udfordringer for alle aldre. Fokus på styrke – power – udholdenhed – fleksibilitet – balance koordination og hastighed! Den perfekte træning for hele kroppen.

Varighed: 50 min.

 

Vi strammer hele kroppen op, med simple øvelser, der kan justeres efter niveau. Effektiv træning med mange gentagelser, så vi mærker resultater og sved på panden. Alle kan være med. 

Varighed: 50/60 min.

Spørg ved interesse, så starter vi et forløb. Minimun 5 stk. Perfekt til mødregruppen. 

Lær din krop at kende igennem gravidyoga. Forbered dig på fødsel

og en krop i forandring via yogaens rolige bevægelser og blide stillinger. Vi arbejder med balance- og styrkeøvelser, samt bækkenbundstræning og åndedrætsøvelser. Afslutter altid med en god afspænding.
Gravidyoga anbefales fra uge 12 – da kroppen er under stor forandring.

Vi bruger kroppens naturlige bevægelser, og træner både smidighed og styrke! Vi bruger vores egen kropsvægt til en intensiv træning på 50 minutter. Alle er velkommen på holdet uanset alder, køn, nybegynder, øvet osv.

Varighed: 50 min. 

Det er aldrig for sent til at dyrke og opleve Yoga. På dette senior yoga hold tages der hensyn til din alder, bevægelighed og kondition, og undervisning foregår i et tempo så alle kan være med.

Varighed: 60 min.

Balancen svækkes med alderen, men den kan styrkes og trænes tilbage i rette form. Ved simple øvelser kan vi styrke muskler, led og sener. Denne træningsform egner sig især godt til gigtramte og folk med knogleskørhed.

Varighed: 50 min.

Et simpelt redskab med uendelige variationsmuligheder. Elastikker er gode for hele kroppen. Kropsbevidsthed og kropsspænding styrkes og trænes. Der er elastikker til alle niveauer.

Varighed: 50 min.

Styrk både muskler og kredsløb. Timen tager udgangspunkt i forskellige styrkeøvelser krydret med pulstræning. Tilpasset et seniorniveau, hvor alle kan deltage. Sjov og effektiv træning.

Varighed: 50 min.

Effektiv træning og sved på panden med hjælp fra en stol. Stolen bruges både som redskab og som støtte. En træning med stol, elastikker og håndvægte. Alle niveauer bliver tilgodeset, og alle bliver udfordret.

Varighed: 50 min.

 

Kontakt os hvis du brænder for holdtræning og har et godt hold at tilbyde! Vi er altid åbne for nye muligheder. 
Send en mail på

info@dyrupfitness.dk

Vi søger instruktør til:

TRX
Combat

evt. nyt hold?